14 października 2017

Każdy znajdzie coś dla siebie


W mijającym roku niewiele mnie było w wirtualnym świecie, jak również sporadyczne spotykałam się z wami. Jak się okazuje, przyszedł czas aby dotknąć głębszych pokładów siebie, a jedynie można to zrobić w ciszy ze sobą. Tylko w ciszy możemy usłyszeć głos serca, który prowadzi nas najlepszą z dróg. Poddając się głosowi serca zmuszeni jesteśmy zrezygnować i odrzucić zbędny życiowy balast, aby móc z lekkością iść dalej.

Rozpoznawanie siebie nie jest procesem łatwym, ale opłacalnym - zyskujemy siebie na nowo. Podejmując decyzje zmian i poddając się im zyskujemy przestrzeń, w której możemy zaistnieć na nowo. Stare sprawy same się rozwiązują i zamykają, a w ich miejsce pojawiają się nowe możliwości i pomysły. Nasza kreacja zaczyna pączkować, jak kwiaty na wiosnę. Tak też było u mnie, ze mną.

Wycofanie z aktywnego życia przyniosło ogrom zmian, tych wewnętrznych jak i zewnętrznych, z moim lub bez mojego udziału. Poddałam się im, obserwując z ciekawością dziecka "co z tego wyniknie?".
I wynikło! Sporo się dzieje!

Przede wszystkim wracam. Wracam do aktywności, którą kocham i do kontaktów z wam w przeróżnej formie:
- Utworzyłam Centrum Świadomej Obecności Prosper.
- Podjęłam od dawna zawieszony projekt, który prawdopodobnie sfinalizuje się do końca roku i trafi do waszych rąk dzięki waszemu zaufaniu i wierze w jego pomyślność.
- Prowadzony będzie cykl spotkań stacjonarnie w Katowicach w Modelarni Życia.
- Także w Katowicach powstanie grupa rozwojowa, jako odpowiedz na wasze zapotrzebowanie.
- Opracowywany jest ogólnopolski projekt na przyszły rok.
- Prowadzone będą dalej spotkania indywidualne online, ale dodatkowo pojawiła się możliwość prowadzenia spotkań indywidualnych także stacjonarnie.
- I... powstaje projekt niespodzianka, który w niedługim czasie trafi do waszych rąk.

Dzieje się i wszystko u mnie rozkwita, jak na wiosnę, pomimo iż świat zewnętrzny powoli przygotowuje się do zimowego spoczynku.

Z waszych informacji wiem, że brakowało wam moich wpisów i mojej aktywności, i z tęsknotą  śledziliście miejsca, w których działam. Kochani wróciłam i jestem. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Cudowności Kochani.

Maria Prosper
praktyk, inspirator i konsultantka życia w Miłości
Uwaga! zmieniony został mail do kontaktów na:
prospercentrum@gmail.com






autor zdjęcia: Greg Bialasz







Brak komentarzy: