20 września 2022

 

Miłość bezwarunkowa.

Nie wiem jak ty, ale ja o miłości bezwarunkowej wiele słyszałam i wiedziałam, że "coś takiego" istnieje. Jednak przez wiele lat nie miałam pojęcia co to takiego i "czym się to je".
 
Zrozumienie na nic się tu zdało, bo miłości bezwarunkowej nie można objąć umysłem. Miłość bezwarunkową się odczuwa.

Być może tak jak ja kiedyś i jeszcze wielu ludzi, nie dostrzegasz różnicy między miłością warunkową a bezwarunkową. Być może wiesz, że twoje serce jest portalem do miłości, która jest w tobie i wokół ciebie, ale tego nie czujesz.

Może warto skończyć z uganianiem się za miłością i żebraniem o nią, a zacząć myśleć, mówić i działać w miłości bezwarunkowej, która ma potężną moc oddziaływania na wszystko i wszystkich.
 
Może warto przestać czekać, a zacząć kochać i rozsiewać miłość, której potrzebuje świat. Może warto doświadczać potęgi miłości wolnej od jakichkolwiek przyczyn.
 
Miłość bezwarunkowa swą krystaliczną energią może cudownie wpływać na ciebie, twoje codzienne działania, twoje otoczenie, twoje życie...

Potęga miłości bezwarunkowej
Odkryj
Poczuj
Stosuj

Jeżeli chcesz w prosty sposób przejść przez proces odkrywania, odczuwania i stosowania miłości bezwarunkowej, to zapraszam, bo możemy przejść to razem.

Z miłością
Maria Wiedunka
 
Kontakt dla osób zainteresowanych 















Brak komentarzy: