25 września 2022

 

Tylko od ciebie zależy, czy się odważysz.

Często chcemy zmian, ale się ich boimy, bo nie wiemy co nas czeka. Boimy się zaryzykować. Boimy się, że popełnimy błąd. Boimy się, że możemy coś stracić. Zawsze znajdzie się coś, czego możemy się bać, chociaż często jest to strach nieuzasadniony, bo tylko w naszej wyobraźni.

Ważne jest aby działać pomimo lęku. Najprościej jest uwolnić się od strachu, to spojrzeć mu w oczy i wykonać krok do przodu. Potem kolejny i kolejny. Strach powoli będzie mijał, a ty będziesz nabierać wiary we własne siły.

No to za mną... pierwsze nagranie z ręki bez poprawek. Wiem, nie jest najlepsze, ale cieszę się, że to zrobiłam. I nie będę się porównywać z innymi, bo... niestety na technice się nie znam, a sprzęt mam taki jaki mam, czyli komórkę. Dla kogoś to jak pstryknąć palcem, a dla mnie ogromne wyzwanie. Znam się na życiu w miłości, energiach, czytam ludzi... ale technika w pewnym momencie mnie przerosła, niestety.

Cieszę się, że się przełamałam. Pomimo strachu i obaw zrobiłam to. Dodatkowym oporem dla mnie jest to, ze nie lubię mówić do urządzeń,  za to uwielbiam mieć rozmówcę po drugiej stronie.

Jak widzisz, każdy ma coś w sobie do przepracowania. I tylko od ciebie zależy, czy się odważysz.

Z miłością

Maria Wiedunka
Sesje Kwantowego Dotyku Miłości
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy: