08 lutego 2016

Najpotężniejsza technika kwantowa.



Kiedyś ktoś powiedział mi:
"Kochana, ty nawet jak nic nie robisz, to i tak robisz."
Zdanie to, usłyszałam później wielokrotnie od innych osób. Nie do końca byłam świadoma jego znaczenia. Nie czułam go. Było poza mną. Widziałam jedynie zmiany zachodzące we mnie i wokół mnie.

Na mojej drodze rozwoju poznawałam i wprowadzałam w codzienne życie różne techniki i metody, jednak nadal nie byłam świadoma, jak w okresie dzieciństwa i młodości zmieniałam swoją rzeczywistość. Tak, robiłam to, zauważałam, jednak działo się to "od przypadku do przypadku". Całkowicie poza moją kontrolą. Z moim pełnym udziałem, jednak poza świadomością. Co jakiś czas materializowałam swoje pragnienia, jednak nie wiedziałam "jak", aby móc robić to świadomie, mieć nad tym kontrolę.

Kolejne techniki i metody pokazywały mi, że jestem w stanie zmieniać siebie i swoją rzeczywistość coraz częściej, na dłużej i "bardziej konkretnie", jednak dalej nie byłam wstanie tego "kontrolować swoją świadomością". Raz się udawało i robiłam to, innym razem niestety nie.

Przez całe życie moje serce pokazywało mi, że najpotężniejsze narzędzie zmian mam cały czas w sobie, zawsze pod ręką, zawsze gotowe mi służyć i w każdym momencie mi pomóc. Jest to bezwarunkowa Miłość.
Kolejne techniki i metody odkrywały kolejne rąbki skrywanej gdzieś na dnie tajemnicy. I tak przez lata, krok po kroku "odkryłam" a raczej "odgraciłam", odkurzyłam i uwolniłam własną Miłość.
Miłość bezwarunkową, bezgraniczną i o niewyobrażalnej mocy i potędze. Miłość, która jest wstanie wszystko i wszystkich napełnić swoją mocą i zmienić każdego i wszystko w każdym momencie.

Miłość jest najpotężniejszą techniką kwantową. Teraz jestem tego świadoma. Poddałam się jej. Miłość zmienia mnie i moją rzeczywistość w każdej chwili i każdego z mojego otoczenia. I teraz wiem i czuję to zdanie: "Nawet jak nic nie robię, to i tak robię." Większość z was sama mogła już tego doświadczyć. Dziękuję, dziękuję, dziękuje.











Chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej?
Masz pytania?
Nie wiesz jak dopuścić do głosu swoją miłość?
Odkryć siebie na nowo?

Zapraszam na cykliczne czwartkowe Spotkania z Miłością i rozmowy o życiu w Miłości. Najbliższe 11.02. w Katowicach.
Porozmawiamy o Miłości, życiu w Miłości, postrzeganiu codzienności z Miłością, odkrywaniu własnej Miłości i... o jej nieograniczonej Mocy.
Szczegóły w linku Czwartkowe Spotkanie z Miłością  (już działa)
Jest to możliwość wyjścia poza ekran komputera i poznania się. Zapraszam.

Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com


1 komentarz:

Tęczowa droga pisze...

Dziękuję,dziękuję,dziękuję . Pozdrawiam sercem.