02 listopada 2016

Eksperyment powalający mocą jaką niesie.



Podczas wakacji ponownie "wpadł mi w ręce" jeden z artykułów wraz z filmikiem na temat eksperymentów z gotowanym ryżem i emocjami. Nigdy takowego sama nie robiłam w domu, bo działanie energii emocji obserwuję w codzienności.

Podjęłam jednak decyzję, że zrobię takowy eksperyment aby pokazać "namacalnie" mojemu sceptycznemu dziecku, jak silną moc mają nasze słowa i myśli "podszyte" emocjami. A ze sama uwielbiam eksperymentować, to z radością zabrałam się za tworzenie doświadczenia.
Dwa słoiczki, ryż, napisy, kolory i ich brak, nawet odpowiednie naklejki i... codzienny kontakt ze słoiczkami na dwa różne sposoby z indywidualnym podejściem do każdego.
Syn, popatrzył z lekkim politowaniem na mnie i moje słoiczki i... zostawił mnie samą z eksperymentem.

Z doświadczeń innych wynika, że pierwsze zmiany pojawiają się już po pierwszym tygodniu. A u mnie nic, kompletnie nic. Kolejny tydzień, także nic. Miesiąc... i ryże w słoiczkach są takie same. Drugi miesiąc także. Nie ukrywam, że zaintrygowała mnie sytuacja. Zadałam otwarte pytanie i postanowiłam poczekać na odpowiedź. Przyszła, a jakże! Obecnie jest trzeci miesiąc i ryż jest niezmiennie piękny w obu słoiczkach jak pierwszego dnia.

Odkrycie, którego dokonałam podczas tego eksperymentu jest powalające mocą jaką niesie. Pokazuje jak ogromną moc mamy w sobie! Jak niesamowitych rzeczy możemy dokonać! Jak wiele zmienić!

Na te i inne pytania, jak i wyjaśnienie powyższego eksperymentu znajdziesz w mojej książce "Życie jest proste! Otwórz się na Miłość." Jak nabyć książkę? Informacje znajdziesz pod linkiem Życie jest proste!


Maria Prosper
mariaprosperita@gmail.com












Brak komentarzy: