15 lipca 2020

Kwantowy Dotyk Miłości - indywidualne spotkania



Kochani,
pytacie mnie o kursy, warsztaty czy szkolenia...
ja jednak nie podejmuję się takich spotkań,
gdyż ze względu na moje predyspozycje ukierunkowałam
swoją pracę na kontakt indywidualny.

Jestem czuciowcem i energetyka, wibracje czy częstotliwości są moimi podstawowymi narzędziami. Z energetyki danej osoby sczytuję informacje o "problemie". Do tego wibracja głosu czy też słów są dla mnie "encyklopedią" dodatkowych informacji.

Czasami wystarczy chwila rozmowy, a nawet napisany tekst i wszystko staje się jasne. Dlatego pracuję indywidualnie.

Niektórzy się śmieją, że czytam ludzi, inni że widzę wszystko jak na dłoni, a jeszcze inni, że dokopuję się do drugiego dna - przyczyny problemów.

Jestem praktykiem rozwoju samoświadomości w miłości i wszystko czym się dzielę wypraktykowałam przez wiele lat na sobie.Ponad dwudziestoletnie pozyskiwanie wiedzy i wprowadzanie jej w życie, czytaj doświadczanie i praktykowanie doprowadziło mnie do autorskiej metody Kwantowego Dotyku Miłości, gdyż miłość jest najpotężniejszym narzędziem kwantowym.

W ramach KDM realizuję różne projekty i różne sposoby pracy indywidualnej. Pełna oferta możliwości na blogu w zakładce, a link do oferty:


Maria Prosper-Life
Zapraszam do kontaktu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy: