13 listopada 2022

 

Pamiętam jakby to było wczoraj, a minęło już osiem lat. Nawet nie wiem kiedy ten czas przeminął...
 
Przyszedł taki moment, że moje serce zapragnęło abym miała swoje miejsce, w którym będę mogła dzielić się swoimi doświadczeniami na drodze samorozwoju... Nie gdzieś tam, w różnych miejscach, ale u siebie. I tak zdecydowałam się założyć bloga i w konsekwencji społeczność na fb.

Dokładnie pamiętam jak bardzo się bałam, jak całe moje ciało się trzęsło, bo rozpoczynałam coś nowego. A nowe zawsze wywołuje w nas strach, obawy i wątpliwości. 

Wówczas jeszcze miałam w sobie wiele ograniczeń i blokad, pomimo iż już od jakiegoś czasu działałam w internecie, ale nie u siebie. Bałam się, potwornie się bałam... i pomimo strachu i lęku powstał pierwszy mój wpis w nowym, ale już moim miejscu, czyli na blogu. Później, idąc za ciosem, tego samego dnia założyłam sobie społeczność na fb. 
 
!3 listopada 2014 trzęsącymi się rękami napisałam, ubrałam w słowa to, co grało mi w sercu:
 
"Ja i moje serce.
Od jakiegoś czasu wiele się dzieje. A splot i ogrom wydarzeń jest przytłaczający. Jedna wielka zmiana! Wszystko się transformuje, odblokowuje i właśnie oczyszcza. Do tego stopnia, że wszystko runęło z hukiem i to w każdej sferze mojego życia. A wszystko za nieśmiałym głosem serca, które z trudem przez lata starało się przebić przez głośne oczekiwania innych i wszelkiego rodzaju "muszę", "powinnam", "wypada", "należałoby"... 

W końcu przebiło się przez panujący chaos i dało o sobie znać, że jest i chce dla mnie dobrze. Znając już do mnie drogę coraz częściej dochodzi do głosu i pokazuje mi zupełnie inny świat. Świat pełen magii i miłości. Nawiązała się między nami przyjaźń i tworzymy całkiem niezły tandem! Ja i moje serce! Każdego dnia uczymy się żyć w wzajemnej harmonii. Ja słucham, a moje serducho do mnie przemawia. I to jest cudne!"
 
I tak już osiem lat... Na opis doświadczeń tego okresu przyjdzie jeszcze czas.
Dzisiaj chciałabym wszystkim i każdemu z osobna podziękować. Jedni są ze mną od samego początku, inni od niedawna. Jedni angażują się w to, czym się dzielę przez komentowanie i udostępnianie, inni to "skrytoczytacze". Wszystkim Wam dziękuję, bo bez Was nie byłoby mnie tutaj aż tak długo.

W podziękowaniu za wspólnie spędzony czas mam dla chętnych prezent. Jeżeli zdecydujesz się na konsultację ze mną, i dzisiaj i tylko dzisiaj ją wykupisz, to drugą konsultację otrzymasz w prezencie. Istoty zainteresowane zapraszam do kontaktu mailowego: wiedunka@gmail.com

Z miłością i w miłości.
Maria Wiedunka
Miłość Mądrość Moc
 

link do społeczności na fb: https://www.facebook.com/miloscmadroscmoc

 

 

 


 

 

 

 

 

Brak komentarzy: