31 grudnia 2022

 
Dziękuję za cały mijający właśnie rok 2022 oraz za całe moje życie,
 
za każdą chwilę, którą dane było mi przeżyć,
 
za każde dobro, którego doświadczyłam,
 
za każdego człowieka, którego spotkałam na swojej drodze,

za każdy moment, który był doświadczeniem i inspiracją do podjęcia decyzji o wprowadzeniu zmian w swoim życiu,

za wszystkie trudne i bolesne momenty, które pokazały mi...

z jednej strony jak wiele już zmieniłam w sobie, w swojej świadomości, w swoim postrzeganiu, w swoich reakcjach, zachowując wewnętrzny spokój, pomimo tego wszystkiego, co działo się poza mną i wokół mnie,

z drugiej strony za każdą niełatwą dla mnie chwilę, która była informacją, gdzie nie ma w moim życiu swobodnego przepływu oraz która stanowiła inspirację do tego, aby te miejsca i sfery mojego życia wypełnić krystaliczną energią miłości bezwarunkowej, która to energia przywraca harmonię wszędzie tam, gdzie się pojawi,

za wszystko to, co do mnie przyszło i to, co ode mnie odeszło na każdym poziomie: fizycznym, mentalnym, emocjonalnym, duchowym,

za każdy krok wykonany do przodu i w górę zgodnie z pragnieniem serca w otoczeniu miłości bezwarunkowej,

za wszystko to, co pozostaje jeszcze do uzdrowienia oraz otoczenia i wypełnienia energią miłości,

dziękuję z wdzięcznością płynącą z serca

Maria Wiedunka















Brak komentarzy: