02 lipca 2023

Przyjmowanie

 
Nadszedł czas aby jeden z ważniejszych dla mnie transformujących obrazów wypuścić w świat i przekazać do nowego domu.

Tworzony był z intencją swobody przyjmowania, bo należę do osób, które dają i dają, a w przyjmowaniu miały blokady i ograniczenia. A chodzi przecież o to, aby była równowaga i harmonia.

I to nie jest tak, że sama nie pracowałam w temacie. Pracowałam i to sporo. Jednak energia obrazu, jak i cały proces w trakcie jego powstawania był ogromnym wsparciem w otwieraniu się na przyjmowanie.

Obraz jest ze mną od ponad dziesięciu miesięcy i wykonał dla mnie kawał dobrej roboty. Efekty widoczne są we mnie i w mojej codzienności.

Jeżeli borykasz się z podobnymi ograniczeniami czy blokadami, to ten obraz może przynieść ci ogromne wsparcie w procesie zmian.

Obraz powstawał w energii miłości i emanuje energią kształtu i koloru. Wykonany jest kolorowymi ołówkami i kredkami w formacie A4.


Jeżeli czujesz, że obraz Przyjmowanie jest dla ciebie i chcesz go zakupić, to zapraszam do kontaktu mailowego
wiedunka@gmail.com


W swobodnym przyjmowaniu
Maria Wiedunka












Brak komentarzy: