28 marca 2016

Przekaz Czystej Energii Miłości - 30.03.



Przez całe życie moje serce pokazywało mi, że najpotężniejsze narzędzie zmian mam cały czas w sobie, zawsze pod ręką, zawsze gotowe mi służyć i w każdym momencie mi pomóc.
Jest to bezwarunkowa Miłość.

Najpotężniejsze narzędzie kwantowe istniejące od wieków, a obecnie dostępne na wyciągnięcie ręki dla wszystkich chętnych. Dla ciebie także!!!

Uwolnij Miłość. Własną Miłość. Miłość bezwarunkową, bezgraniczną i o niewyobrażalnej mocy i potędze. Miłość, która jest wstanie wszystko i wszystkich napełnić swoją mocą i zmienić każdego i wszystko w każdym momencie.
Uwolnij Miłość, najpotężniejszą technikę kwantową.


Wszystkich chętnych zapraszam do wspólnych energetycznych Spotkań "w Miłości, z Miłości,
z Miłością i Radością Zawsze i Wszędzie" - Simran


Link do wydarzenia na 30.03. na fb
 

Spotkania odbywać się będą
3-go, 13-go i 30-go każdego miesiąca
o godzinie 21.30.

Zapraszam chętnych, aby przyłączyli się aktywnie do wpólnego przekazu czystej energii Miłości na rzecz.... wszystkich, którzy pragną się na nią otworzyć, doświadczyć jej Mocy i zaprosić do swojego życia.
♥ ♥ ♥

Zapraszajcie swoich znajomych
i udostępniajcie wydarzenie innym.
Wszyscy wiemy, że w grupie jest Moc!
♥ ♥ ♥

Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com








Brak komentarzy: