14 lutego 2017

Całoroczne Walentynki



Coraz częściej uświadamiam sobie, że brakuje słów, aby wyrazić to co czuje serce. Wdzięczność, która kiedyś oddawała moje wibracje, teraz... nie obejmie tych delikatnych i cudownych subtelności.

Uczucie, które mnie wypełnia jest nieopisywalne Nawet słowa wolności i spełnienia wydają się upraszczające.

Walentynki...
Walentynki są całoroczne, a nie jedno dniowe. To "święto" Miłość do siebie, do innych i wszystkiego co istnieje.

Kochani, nieoczekiwanie zostałam dzisiaj obdarowana...
Moc Miłości Serca rozprzestrzenia się i to bez filmików, reklam, wywiadów... Cudownie rozszerza się jej energia. Wibruje cudowną mocą zarażając kolejne osoby
Kochani, dzisiaj przekroczyliśmy liczbę...
13.000 pasjonatów Mocy Miłości Serca

Dwa lata temu i 3 miesiące, dokładnie 13.11.2014r, kiedy zakładałam bloga i stronkę, to w najśmielszych wyobrażeniach nie byłam w stanie przewidzieć takiego wyniku... bo było by to tak, jakbym chciała dotknąć gwiazd... A jesienią 2014 roku jak zebrałam w sobie odwagę, to... szybowałam tylko do najniższych partii chmur.

Jak widać WSZYSTKO JEST MOŻLIWE
A to wszystko dzięki...
Wam Kochani i cudownej energii Miłości
Brakuje słów... DZIĘKUJĘ

Dziękuję, że Jesteście
Dziękuję, że Jestem
Dziękuję, że Jesteśmy


Cudownej Obecności w Miłości
Maria Prosper
Moc Miłości Serca na fb
https://www.facebook.com/zyciewmilosci/?ref=aymt_homepage_panel











Brak komentarzy: