21 listopada 2017

Harmonia dawania i przyjmowania



Jedną z najczęstszych blokad w swobodnym przepływie jest dysharmonia w dawaniu i braniu. Część osób ma problemy z przyjmowaniem, za to z lekkością obdarowują otoczenie nawet kosztem siebie. Sama należałam do tej grupy, próbując dokonać zmian w tym temacie różnymi metodami z marnym skutkiem... Pochłaniały tylko mój czas i energię.

Sporo czasu minęło nim dotarłam do przyczyn blokujących mnie przed przyjmowaniem darów życia jakimi byłam obsypywana. Czasami nawet ich nie zauważałam, bo pochłonięta byłam przez program "Zosi samosi". Problem z przyjmowaniem związany jest z poczuciem własnej wartości i postrzeganiem siebie, co ściśle powiązane jest z naszymi emocjami.

Gdy już uświadomiłam sobie przyczyny moich oporów, wówczas pojawił się bardzo prosty sposób aby wszystko, co jest związane z przyjmowaniem, z lekkością i zabawą rozpuścić. Nie ukrywam, że prostota narzędzia budziła we mnie wątpliwość. Jednak już nie jednej rzeczy próbowałam w temacie przyjmowania, to co miałam do stracenia, eksperymentując kolejną rzecz. Nic nie mogłam stracić, jedynie zyskać. Dążąc do prostoty i minimalizmu, już wiem, że mniej znaczy więcej, to jednak lekki sceptycyzm przebijał się podczas moich praktyk. Jednak podeszłam do sprawy z ciekawością i konsekwencją dziecka.
I co? Bingo! Działa i to na wielu poziomach.

Jeżeli i Ty należysz do tej grupy i masz opory przed przyjmowaniem
lub co gorsza, z proszeniem o pomoc, to zapraszam Cię napisz do mnie:
prospercentrum@gmail.com
Umówimy się na sesje online,
wspólnie przemienimy blokady w harmonię
i będziesz mógł się otworzyć
na wszystkie dary jakie ma dla Ciebie życie.

Maria Prosper
praktyk, inspirator i konsultantka
prosperującej świadomości i życia w miłości
prospercentrum@gmail.com












Brak komentarzy: