14 listopada 2017

Jedna chwila może odmienić życie


Pamiętam, jakby to było wczoraj. Bałam się i to bardzo, ale chęć robienia tego, co mi w sercu grało była znacznie większa. Dokonałam wyboru i postanowiłam: "zrobię to, zrobię dla siebie!". Niech się dzieje, bez względu na efekt. Wiedziałam, że jeżeli tego nie zrobię, to będę żałować, ale zawsze wolałam alternatywę "zrobić i ewentualnie żałować". No i zrobiłam to. Założyłam bloga Moc Miłości Serca i nie żałowałam, chociaż przychodziły dni zwątpienia i chęć wycofania się z całego przedsięwzięcia... Nie pozwoliliście.

Moc Miłości Serca to nie tylko blog, to sposób na życie! Mój sposób na życie, z którym w tym miejscu dzielę się z czytelnikami swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Moc Miłości Serca z czasem wyszła poza granice wirtualnego świata i zaistniała w rzeczywistości w bezpośrednim kontakcie czy to na różnego rodzaju spotkaniach czy też podczas indywidualnych sesji i konsultacji.

Właśnie minęły cztery lata od tej jednej chwili, która odmieniła moje życie. Nie tylko moje, jak pokazuje miniony czas. Cudownie jest obserwować jak się zmieniacie, zmieniacie swoje życie i odważnie kroczycie drogą Prosperującej Samoświadomości, która dokonuje cudów.

Wybierając nową dla mnie ścieżkę wyjścia do szerszego grona, poza znajomych, nie zdawałam sobie nawet jak wiele ta decyzja zmieni we mnie, w moim życiu i w każdym, kogo spotkam na swojej drodze...

Uwielbiam te nasze spotkania na sesjach i konsultacjach. Uwielbiam to: "wow! jakie to proste!" Uwielbiam obserwować, jak zmieniacie się i zaczynacie sami tworzyć swoją rzeczywistość. Modelujecie ją według własnych pragnień i realizujecie siebie. Uzdrawiacie swoje życie.
Innego wymiaru nabierają relacje partnerskie, rodzicielskie czy zawodowe, w których zagościła miłość.
Komunikacja odbywa się już językiem miłości.
Zmieniacie mieszkania, miejsca pracy, nawet kraj. Niektórzy wyjeżdżają realizując swoje marzenia, ale i są tacy, którzy po przepracowaniu tematu mają odwagę wrócić do kraju.
Cudownie zdrowieją ciała i to często z chorób, które doskwierały wiele lat. A wystarczyło rozpuścić i uwolnić tkwiące w ciele emocje i pozbyć się tego całego balastu, który uniemożliwiał powrót do zdrowia.

Kochani, dziękuję, że jesteście, że mogę się dzielić i przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie, bo kocham to robić i uwielbiam obserwować jak odmieniacie swoje życie.
W podziękowaniu za wspólne spędzone cztery lata, mam prezent
dla 4 osób sesja indywidualna, bez ograniczeń czasowych
w promocyjnej cenie aż - 40%

Zdecydowany!
To pisz maila: prospercentrum@gmail.com
i ustalimy szczegóły.


Maria Prosper
praktyk, inspirator i konsultantka
prosperującej świadomości
życia w miłości










Brak komentarzy: