12 stycznia 2015

Strach przed zmianami.


Istnieją dwa powody,
które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń.

Najczęściej po prostu uważają je za nie realne.
A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują,
że spełnienie marzeń staje się niemożliwe w chwili,
gdy się tego najmniej spodziewają.

Wtedy jednak budzi się w nich strach
przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane,
strach prze życiem rzucającym nowe wyzwania,
strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.
                         
                                                                      Paulo Coelho  


autor nieznany - zdjęcie z internetu


6 komentarzy:

m_16 Waszek pisze...

Mario,nie jestem amatorem poezji i czasami mi trudno za Tobą nadążyć.. Ale dokształcam się i chyba wkrótce Cię przegonię,bom zdolnym jest..O le! Nie martw się,nie zginiemy,"Orkiestra gra do końca,a nawet o jeden dzień dłużej!"!!!.

zgaga pisze...

Nie lubię Coello, ale w tym przypadku się zgadzam!

Maria Wiedunka pisze...

Też nie jestem za poezją... jednak mądrości bywają wierszem pisane :) i bywają dla mnie drogowskazem.

Maria Wiedunka pisze...

Nie wszystko co pisze Coello do mnie trafia, ale jest sporo jego przemysleń, z którymi się zgadzam :)

www.elisabeth-brzeski.blogspot.com pisze...

Czasami dla niektorych znane pieklo jest lepsze, niz nieznane niebo! Stad strach i lek przed NOWYM i NIEZNANYM....Nie ma co sie dziwic..

Pozdrawiam serdecznie:)

Maria Wiedunka pisze...

Witam :) Strach przed nowym uniemożliwia nam poznanie właśnie tego nowego... a często lepszego :)