11 lipca 2018

Zapomniałem i nie dałam rady



Ostatnio miałam dwie sytuacje, chociaż odmienne, jednak obrazujące jeden i ten sam schemat. Były to rozmowy telefoniczne, w których usłyszałam: "zapomniałem" i "nie dałam rady".
W pierwszej sytuacji, chodziło o namiary czegoś tam, które już kiedyś rozmówcy podawałam. Natomiast w drugiej o obiecany telefon i rozmowę w sprawie, którą zainteresowana była rozmówczyni.

Jak często sam znajdujesz się w podobnych sytuacjach:
zapomniałem czy nie dałam rady?
Już słyszę jak zaczynasz wymieniać argumenty, które mają tylko usprawiedliwić twoje zachowanie, bo... sam możesz uzupełnić wymówkami niedokończone zdanie. A ja powiem tak: nie było to dla ciebie ważne i pozwoliłeś sobie na zapomnienie i nieznalezienie czasu. Jest to hierarchia wartości, którą ustawiłeś sobie na dany moment i tyle. Proste!

Dalej nie daje ci spokoju to, co napisałam?
To powiem inaczej:
spróbuj zapomnieć o randce lub nie znaleźć na nią czasu.
Prawie niemożliwe!
Teraz już wiesz o czym mówię.


Maria Prosper - praktyk samoświadomości
Pomagam w działaniu












Brak komentarzy: