20 września 2020

Powrót do miłości bezwarunkowej

 

Nasze życie jest jedną wielką nauką i doświadczaniem powrotu do siebie czyli do miłości bezwarunkowej, która jest w każdym z nas.

Trochę czasu mi to zajęło, jakieś ćwierćwiecze, nim do tego doszłam, nim zrozumiałam, nim doświadczyłam, nim wypraktykowałam.

Nim osadziło się to we mnie na czterech poziomach:

- fizycznie w moim ciele, w każdej mojej komórce,

- w mentalności i objęło mój umysł, i każdą jego myśl,

- emocjonalnie w sferze emocji i uczuć,

- a także duchowo, w głębi serca, na bardziej fundamentalnym poziomie, na poziomie miłości bezwarunkowej.

Nie oznacza to, że nie zdarzają mi się momenty, kiedy to zostaję "wyrwana" z tej cudownej harmonii i jedności. Oczywiście, że mam takie chwile, bo przecież jestem człowiekiem i żyję jak każdy w naszej rzeczywistości.

Jednak praktykując uważność w swojej codzienności, jestem w stanie bardzo szybko wyłapać takie momenty i powrócić do siebie, do miłości.


Zapraszam na sesje powrotu do miłości bezwarunkowej.

Maria Prosper-Life

Kontakt: mentalistka63@gmail.com

 

 

 


 

 

 

Brak komentarzy: