11 lipca 2015

Kim jestem?


Jestem menadżerem własnego życia i coachem życiowych doświadczeń.
Kobietą, która w połowie życia zdobyła się na odwagę, aby przewrócić wszystko do góry nogami w każdej sferze swojego życia i zacząć od nowa, aby żyć pełną piersią i czuć się osobą spełnioną.

Prawie 20-sto letnia pasja stała się sensem mojego życia i drogą do poznania siebie. Mądrość życiowa i zdobyta wiedza duchowa, rozwojowa i psychologiczna wsparta rozwiniętą intuicją doprowadziła mnie do "odkrycia" najpotężniejszego narzędzia zmian jakim jest Miłość. Miłość do siebie i otaczającego świata ułatwiająca życie własnym życiem w teraźniejszości w jedności.

Miłość wsparta energiami kwantowymi przyspiesza procesy transformacji zmian i odkrywania siebie na nowo. Miłość uzdrawia i pozwala być sobą. Autentyczność bycia sobą daje wolność i spełnienie.

Wszystko jest możliwe.
Zmian można dokonać w każdym momencie życia
niezależnie od wieku czy okoliczności.
Zrobiłam to! Zmieniłam swoje życie!
Ty też możesz to zrobić! Ty też możesz zmienić swoje życie!

Nie wiesz jak?
Zapraszam do kontaktu.

Maria Winowska
mentalistka63@gmail.com









Brak komentarzy: