15 maja 2016

Miłość w codzienności.




W internecie można znaleźć wiele informacji na temat miłości, świadomości, jedności, duszy, spełnienia... Jest wiele metod, technik, narzędzi, od najprostszych, przypominających ćwiczenia do wykonania samemu w codzienności, aż po "magiczne uzdrawiania i transformacje", które nie wymagają od nas jakiegokolwiek zaangażowania, tylko ograniczają się do "pstrykania", nieważne jak i czym.
Jest ciemno, "pstryk" i już jest jasno. Mam kłopoty, problemy, choruję... "pstryk" i jestem piękny, zdrowy i bogaty... Można "pstrykać", można żyć iluzją, że wszystko samo się poukłada, rozwiąże, przemieni zgodnie z naszymi chciejstwami i oczekiwaniami. Ktoś coś zrobi za nas. Nic z tego. Spędzimy życie na czekaniu.

Bez świadomego myślenia, uważności w codzienności, obserwacji zdarzeń, odczuwania ciała... bez świadomego życia w codziennej rzeczywistości zmiany dokonane dzięki "pstrykaniu" będą tylko chwilowe, dające złudzenie rozpoczynających się zmian. Jest wielkie WoooW i po jakimś czasie... bolesny upadek w zetknięciu z rzeczywistością życia codziennego... Nie tak przecież miało być...

Czytasz o sobie? Prawdopodobnie tak, bo ja piszę o sobie i o swoich doświadczeniach, które powielają się u innych. Tak, bardzo długo żyłam iluzją zmian pojawiających się w moim życiu okresowo i na chwilę, aż do momentu kiedy poczułam, nie zrozumiałam, ale poczułam, że zmieniając siebie krok po kroku, zmieniam także swoje życie i otaczających mnie ludzi. Był to moment kiedy wyruszyłam w drogę powrotną do siebie, do domu, który jest oazą spokoju, miłości, wolności i spełnienia. Dzięki odwadze przypominania siebie, jestem tu, gdzie jestem i robię to, co robię, nadal przypominając sobie siebie.
Droga powrotu do siebie jest procesem, który bez naszego udziału i zaangażowania ma marne szanse powodzenia. Dlaczego? Bo nikt nie może za nas nic zrobić! Może pomóc, może pokazać kierunek, otworzyć drzwi, ale to ty MUSISZ chcieć przyjąć pomoc, ruszyć w drogę i otworzyć drzwi do wolności i spełnienia.

Nasze życie nie składa się wielkich uroczystości: świąt, rocznic, spotkań rodzinnych, wyjazdów... Nasze życie to poranna kawa, toaleta, sprzątanie, zmęczony partner, smutne dziecko... i uśmiech od serca, ciepłe słowo, lekkość, swoboda, które zmieniają wszystkich i wszystko.


Jeżeli chcesz doświadczyć i poczuć Miłość w codzienności zapraszam do wspólnych spotkań, podczas których razem, krok po kroku przyglądać się będziemy, w jakich sytuacjach można zaprosić miłość do swojego życia, aby mogła zagościć w nim na stałe.

"Miłość w codzienności" powstała w procesie doświadczania zmian we własnym życiu i obserwacji otaczającego świata. Krok po kroku wprowadza do codzienności świadomość życia, z którą zapraszamy miłość dającą spokój i wolność.

"Miłość w codzienności" to spotkania indywidualne online, w zależności od gotowości na zmiany, w trzech wersjach do wyboru: 3, 6 lub 9, z których każde, podczas i po spotkaniu jest wspomagane energią miłości

Zaproś Miłość do swojej rzeczywistości dzięki "Miłości w codzienności",
a ja zapraszam do wspólnej podróży powrotu do siebie, do domu...
Odważ się przejść przez drzwi, które nie są zamknięte!

Kontakt mailowy:
mariaprosperita@gmail.com

Maria Prosperita











Brak komentarzy: