28 maja 2016

Życie jest proste!



Kochani, zwracajcie swoją uważność na to, co Wam w sercu gra i jakie są Wasze pragnienia, bo wcześniej czy później zamanifestują się one w naszym życiu. Właśnie materializuje się moje kolejne pragnienie... Książka! To już nie marzenie, ale realność, bo właśnie powstaje!
Część z Was już o tym wie, nieprawdaż?

Coś, co jakiś czas temu odłożyłam na półkę a/a z możliwością powrotu do tematu może kiedyś tam... Nic z tego! Widać teraz, że pragnienie było głębokie i prawdziwe, bo życie zadbało o to, abym pojawiła się we właściwym czasie i miejscu, aby już dłużej nie odkładać marzenia na później. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki pozwoliłam się prowadzić słuchając głosu serca i lotem błyskawicy zaczęło się dziać! Jestem w projekcie, w którym intensywnie uczucia i pragnienia materializują się. Powstaje książka, moja książka (!), w której podzielę się moją drogą dojścia do życia w miłości. A życie w miłości i zgodzie ze sobą jest proste i łatwe.

Droga, którą przebyłam, nie była wcale łatwa. Była wyboista i bolesna. Oj, bardzo bolało, ale moja chęć zmiany i determinacja pozwoliły odkryć, że życie jest proste! To my tak naprawdę, sami je sobie komplikujemy ciągle uciekając od niego... Warto się zatrzymać, podjąć decyzję i dokonać zmian. Wcale nie musi tak być, jak jest. Zawsze możemy sprawić, że już za chwilę będzie inaczej.

W książce podzielę się moimi doświadczeniami, jak odmieniłam swoje życie o 180 stopni. Jak tego dokonałam. Tak dokonałam, bo to nie jest pstrykanie palcami i "samo się robi". Kochani wszystko jest możliwe jeżeli tylko przestaniemy uciekać. Uciekać przed sobą.

Każdy kto sięgnie po książkę znajdzie coś dla siebie, ponieważ książka tworzona jest z myślą o Anecie, Grażynie, Agacie, Kasi, Małgosi, Henryku, Wiesławie i wielu innych czytelnikach Mocy Miłości Serca. Dla Was, kochani ta książka i zawarta w niej mądrość życiowa. Tak, mądrość życiowa, bo wiedza wprowadzona do codzienności i doświadczana w rzeczywistości staje się mądrością życiową. Książka pozwoli Wam skrócić drogę własnych zmian, jeżeli zechcecie się zapoznać z procesem, w jaki sposób dokonałam zmian niemożliwego w możliwe.

Maria Prosperita















Brak komentarzy: