26 czerwca 2015

Dziękuję za...


Dziękuję za wszystko, co kiedyś było mi potrzebne do realizacji i wzrastania na drodze rozwoju. Błogosławię to z miłością i pozwalam odejść temu wszystkiemu w energii światła.

Dziękuję rodzicom i swoim przodkom, wszystkim osobom, które spotkałam na swojej drodze życiowej, a które pomogły mi wznieść się na mojej drodze rozwoju i rozwinąć się.

Dziękuję za każdą lekcję otrzymaną od świata, która pomogła mi w poznaniu siebie i powrocie do domu, mojego wewnętrznego domu.

Dziękuję za każde wydarzenie zaistniałe w moim życiu, które zatrzymało mnie i pozwoliło poczuć magię chwili bez względu na to, jaka ona była.

Dziękuję za wszystko czego mogłam doświadczyć w swoim życiu. Doświadczyć dla mojego własnego dobra, pomimo iż wówczas wydawało mi się i odbierałam to jako bardzo krzywdzące. Nic bardziej mylnego.

Dziękuję za drogę, którą przebyłam aby móc być tu gdzie jestem i tym kim jestem. Całe moje dotychczasowe życie i jego wszelkie doświadczenia otulam bezwarunkową miłością i energią światła. Dziękuję.








Brak komentarzy: