29 kwietnia 2016

Czym żyjesz? Czym oddychasz?



Do... przemyślenia, poczucia i zastosowania!

"Żałuję, że nie wiedziałem, że mogę zrobić wszystko, jeżeli tylko będę w to wierzył. Te słowa mogą brzmieć bardzo prosto, ale właśnie one są podstawą wszystkich osiągnięć (albo braku takowych) w życiu każdego człowieka.

Kiedy tylko uwierzyłem,
że mogę - mogłem...
a przedtem byłem przekonany,
że nie mogę - i nie mogłem. 

Jeżeli chcesz zmienić swoje życie na lepsze, zmień swoje przekonania na temat tego, co możesz zrobić, do czego jesteś upoważniony i co możesz osiągnąć, jeśli tylko zaangażujesz swój umysł. Oczywiście brzmi to trywialnie, ale dopóki

nie będziesz tym żył,
oddychał
i nie uczynisz z tego części samego siebie,

będziesz dostawał to, co miałeś w przeszłości, a założę się, że tego nie chcesz. Zacznij wierzyć w siebie, a twój świat zmieni się na lepsze szybciej niż kiedykolwiek marzyłeś!"

Jim Edwards














Brak komentarzy: