07 marca 2015

Dziekuję, że jesteście.


Zakładając tego bloga i stronkę Epoka Miłości Serca​ na fb https://www.facebook.com/epokamilosciserca byłam pełna obaw i wątpliwości czy to ma jakikolwiek sens. Jednak serce rwało się do tego i postanowiłam mu nie przeszkadzać. Co więcej, poszłam za jego głosem nieśmiało, trochę nieudolnie pozwalając się prowadzić. I zaczęło się dziać. Dziać samo i jakby poza mną.

A dzisiaj na fb po prawie czterech miesiącach (13.11.2014) na liczniku polubień 1888. Bardzo ładny ciąg liczb. Nie interesuję się zbytnio cyferkami, ale dzisiaj zerknęłam i o to co znalazłam:

1 - W wielu kulturach uważana za liczbę doskonałą, reprezentującą niewidzialną, ale aktywną siłę twórczą leżącą u podstaw wszystkiego co istnieje. Symbolizuje ona również nasze ego i świadomą aktywność, a także początek przedsięwzięć i ważnych etapów życia. Związana jest ona z naszą indywidualnością i jej przeżywaniem. Może oznaczać zarówno samodzielność jak i samotność w zależności od tego czy przejawia się ona w sposób harmonijny czy nieharmonijny.

8 - Znaczenie liczby osiem związane jest z przedsięwzięciami i ich sukcesem. Symbolizuje determinację i wytrwałe dążenie do celu, a także uporządkowanie spraw niezbędne do jego osiągnięcia. W Chinach jest uważana za liczbę bardzo szczęśliwą. Łączy w sobie dwie cechy: jest liczbą parzystą, co symbolizuje pełnię i jednocześnie jest największą cyfrą parzystą, stąd jej znaczenia dotyczące sukcesu i realizacji celów.

A dzisiaj przyszły aż trzy :)

A na blogu właśnie jest liczba 17.722 odwiedzin z 41 krajów, ale znaczenia tych cyfr już nie sprawdzałam.

KOCHANI DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE
No i brakuje mi słów, a podobno jestem wygadana ;)

Dopisek:
Pociągnęło mnie aby sprawdzić pozostałe cyferki i...

7 - Jest najbardziej tajemniczą z wszystkich cyfr. Podobnie jak cyfra trzy, siódemka jest liczbą magiczną. O ile jednak trójka symbolizuje siły magiczne w akcji o tyle siódemka reprezentuje ezoteryczny aspekt magii - dający zrozumienie nielicznym, którzy są do niego zdolni. Znaczenie siódemki związane jest z wyobraźnią, świadomą myślą i koncentracją.

2 - Oznacza harmonijne współdziałanie przeciwieństw symbolizowane przez yin i yang. Starożytni mędrcy doskonale zdawali sobie sprawę, że właściwe funkcjonowanie świata i człowieka zapewniane jest przez współdziałanie przeciwstawnych sił i tendencji. Znaczenie liczby dwa stanowi więc harmonia, porządek, umiejętność zatroszczenia się nie tylko o siebie ale i o innych ludzi, umiejętność godzenia skłóconych poprzez podejmowanie się mediacji, a również równowaga i umiarkowanie.

4 - Czwórka to liczba stabilności i porządku. Wszystkie procesy, nawet te bardzo dynamiczne zachodzą w pewnych ramach czasowych i przestrzennych (cztery strony świata, cztery pory roku). Ramy te pozostają niezmienne. Cyfra 4 oznacza również dom, spokój i solidność. Reprezentuje także powtarzalność i nieuchronność.

Chyba pokocham cyferki ;)
Ja już je kocham!!! :)





2 komentarze:

Klarka Mrozek pisze...

za cyferkami są ludzie, czytają, rozmyślają, wracają, dobrze życzą ;)

Maria Wiedunka pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa. Wiem, że za każdą cyferką jest człowiek i dlatego jestem pod ogromnym wrażeniem, że to co piszę jest, jak widać chętnie czytane. Piszę tylko to co mi w sercu gra :)