01 października 2015

Miłość jest moją pasją.


Kilka dni temu w jednej z prowadzonych rozmów usłyszałam, że...
mam "nadbudowę".
Hm, nadbudowa? Ja mam nadbudowę?

Według Wikipedii "nadbudowa" to "rodzaj budowy, w wyniku którego powstaje nowa część istniejącego już obiektu, (...) przy nadbudowie nowa część obiektu powstaje ponad istniejącą częścią obiektu."

No i nie bardzo poczułam, co moja rozmówczyni ma na myśli i jak się to ma do mojej osoby, i tego co robię teraz w życiu. Szybko okazało się, że... "moją" nadbudową jest...
moja własna filozofia życia oparta na miłości serca.

Filozofia Miłości Serca...
Po świadomym zastanowieniu się nad usłyszanymi słowami...
No tak, ona miała rację.
Nawet nie zauważyłam, kiedy stałam się jednością  z Miłością.
Miłość wypełnia każdą komórkę mojego ciała.
Tak, Miłość jest filozofią mojego życia.

A w tym tygodniu ktoś inny zauważył, że...
Miłość jest moją pasją...
Tak, tym razem bez zastanawiania...
Miłość jest moją pasją.

Dziękuję Wam,
Przepełniona Miłością A i Świetlisty R.







Brak komentarzy: