02 listopada 2015

Jedno z ulubionych zajęć ego, to uskarżanie się na innych




 
zdjęcie z internetu - autor nieznany




Każdy człowiek postępuje zgodnie ze swoim poziomem świadomości.

Ludzie uwielbiają narzekać, biorąc wszystko to, co ich spotyka do siebie, bardzo osobiście. A tak naprawdę nic nie jest kierowane do nas. Jednak ego interpretuje to tak, że:
On zrobił coś MNIE
Jakby on wybrał mnie celowo i robi to ciągle.

Rzecz w tym, że ego uwielbia takie sytuacje, bo może uskarżać się na to, co inni MI zrobili. A czym więcej narzekamy na to, co inni MI zrobili, tym silniejsze staje się to "MI". Przez narzekanie na innych, którzy jakoś zawiedli, przekroczyli zasady, coś zrobili lub nie zrobili czegoś, coś zrobić powinni, "karmimy" ego.

Jedno z ulubionych zajęć ego, to uskarżanie się na innych
Im bardziej narzekam na kogoś, tym bardziej czuję, że JA mam rację.











1 komentarz:

Piotrdivine pisze...

Tak tylko mówią ci - co nie słuchają siebie.