07 listopada 2015

Nic nie może przeszkodzić wolności, którą Jestem.




Kiedyś wierzyłem,
że wszyscy muszą mnie lubić,
ale już w to nie wierzę.

Kiedyś wierzyłem,
że muszę być najlepszą osobą aby być wolnym,
już w to nie wierzę.

Kiedyś wierzyłem,
że najpierw muszę zrobić wszystko 
co potrzebuję zrobić na tym świecie
i dopiero kiedy to zrobię,
i będę z tego zadowolony
mogę poświęcić uwagę odkryciu Jaźni.
Kiedyś w to wierzyłem.

Kiedyś wierzyłem,
że moje bycie szczęśliwym zależy od innych.
To wydaje się teraz bardzo odległe.

Kiedyś wierzyłem,
że nie jestem warty,
teraz widzę że to był nonsens.

Kiedyś wierzyłem,
że nie jestem gotowy,
teraz widzę, że to nieprawda.

Kiedyś wierzyłem,
że muszę więcej praktykować,
dłużej medytować, być bardziej oddany,
ale zobaczyłem, że to nie tak.
Życie nie jest tak mozolne ani okrutne.

Wierzyłem w tak wiele rzeczy,
które są nieprawdziwe.
Potem uświadomiłem sobie,
że nic nie może przeszkodzić
wolności, którą jestem.

~ Mooji ॐBeloved Master


źródło: Ganga Ma






zdjęcie z internetu - autor nieznany







Zapraszam
do podróży z miłością w głąb siebie
i kontaktu mentalistka63@gmail.com
Maria Prosperita

1 komentarz:

ReWar pisze...

Po tych słowach łatwo rozpoznać , że to Człowiek - który wie, myśli i czyni, kocha i miłuje właściwie. Pozdrawiam