20 listopada 2015

Jestem milionerką i nic na to nie poradzę.



I wcale nie chodzi o pieniądze, chociaż prawie wszystkim milioner kojarzy się wyłącznie z aspektem finansowym. Jednak wszyscy jesteśmy milionerami. I to każdy z osobna na "własny rachunek", ale o tym później.

Jeżeli spojrzysz na własne życie i podliczysz, chociaż orientacyjnie w przybliżeniu, ile razy w tym okresie, jak żyjesz:
- wykonałeś oddechów
- twoje serce zabiło
- zobaczyłeś rzeczy
- usłyszałeś dźwięków
- czegokolwiek dotknąłeś
- wypowiedziałeś słów
- spotkałeś osób
- ...
okaże się, że nie tylko jesteś milionerem, ale multimilionerem!

A prawie wszystko naturalnie, automatycznie, bez zauważenia, bez docenienia. Jakoś samo się działo, nieprawdaż? Bo to takie oczywiste i należne, a przez to często niedostrzegalne.
A ile minut żyjesz na tym świecie? Łaaał, cóż za imponujący wynik, a chwila traw znacznie mniej od minuty, sekundy...

Wszyscy jesteśmy milionerami, multimilionerami!
Wystarczy tylko się zatrzymać, zauważyć i docenić.


A co do "własnego rachunku", to kiedyś znajoma dwojga imion (AR dziękuję za inspirujące doświadczenie) zasugerowała mi abym podliczyła ile jestem "warta". Jaka jest moja wartość finansowa? I wcale nie chodzi stan konta czy ilość pieniędzy w portfelu, lecz ilość pieniędzy zainwestowaną we mnie, przez całe moje dotychczasowe życie. Od narodzin i inwestycji finansowych rodziców w moje wychowanie i zapewnienie warunków socjalno- bytowych, poprzez edukację - inwestycja także ze estrony państwa, inwestycje w zdrowie/koszty leczenia, wypoczynek, rozwój... długo by wymieniać.
Usiadłam któregoś dnia i pobieżnie przeliczyłam... i szok!
Jestem milionerką! Świat zainwestował we mnie miliony złotych, abym mogła być tym kim jestem!

Świat dokonuje takich inwestycji każdego dnia, w każdego z nas. To także jest niezauważane, niedoceniane i traktowane jako nam należne i oczywiste. Jednak w świecie nic nie jest oczywiste.
A ile ty jesteś wart?



















Zapraszam
do podróży z miłością w głąb siebie,
odkrywania siebie na nowo.
Kontakt: mentalistka63@gmail.com
Maria Prosperita




1 komentarz:

ReWar pisze...

Świetne. Rzeczywiście powinniśmy o tym pamiętać zawsze, że jesteśmy bardzo bogaci. Też jestem bogactwem i mam bogactwo - tak jak wszystko co Boskie - jestem tym. Pozdrawiam i dziękuję za cenna inspirację.