24 czerwca 2016

Czy życie jest proste lub nie, zależy tylko od ciebie!


Właśnie rozpoczyna się remont balkonów w moim pionie.
Ciekawe, nowe doświadczenie.

Od dwóch dni oswajałam się z nową sytuacją, że mam towarzystwo tuż za moim oknem, kiedy przez ponad dwadzieścia lat miałam nieograniczoną niczym przestrzeń aż po horyzont. Mieszkam na szóstym piętrze i lekkim wzniesieniu, także to, co za oknem miało znamiona nieograniczoności, jak na warunki miejskie, a teraz codziennie mam towarzystwo.

Stojące rusztowania, uświadomiły mi, że do mojego mieszkania można dostać się inną drogą niż tradycyjne drzwi wejściowe. Drogą, której przez lata nie brałam pod uwagę. I nie ważne czy ktoś dostanie się do mnie po rusztowaniu czy nie, ale sam fakt istnienia innej możliwości zmienia perspektywę, moje odczucia i uświadamia, jak bardzo i jak głęboko zakorzenione są nasze ograniczające nas przekonania.

Właśnie przed chwilą zostały zaklejone moje okna folią, przez co mój widok na świat jest zamglony, niewyraźny i tylko pamięć wzrokowa odczytuje widoczne plamy jako konkretny krajobraz, bazując na dotychczasowym poznaniu. Sabotażysta, jak zawsze, wiedząc lepiej, pisze własne scenariusze. Jednak żyjąc świadomie wiem i uczuję, że i tym sposobem świat do mnie przemawia. Dokładnie i jasno, podając mi wręcz instrukcję do życia na tacy. Cudownie! Uwielbiam te wspaniałe momenty.

Robotnicy także poinformowali mnie, że będzie bardzo głośno (wyrąbywane będą metalowe elementy). No cóż... wszechświat wziął się do roboty dla mojego dobra! To czego nieświadomie nie chcę się pozbyć, czego nie jestem nawet świadoma, zrobią to za mnie specjaliści z ciężkim sprzętem. Tym razem pozwolę komuś coś zrobić za mnie, bo jestem gotowa na dalsze zmiany, a powstałą przestrzeń po usunięciu staroci, wypełni moje serce swoimi cudownymi pragnieniami.
No to panowie... do roboty i z hukiem pozbywamy się zbędnego balastu! Wy na balkonie, a ja u siebie! Cudownie! Życie jest piękne!

Czy życie jest proste lub nie, zależy tylko od nas samych!!!
Prostoty codziennego życia życzę wszystkim!


 
Jeżeli jesteś gotowy na zmiany i chciałbyś wprowadzić je do swojego życia podczas nadchodzących wakacji zapraszam do podróży w głąb siebie za pomocą autorskiej "Metody 9 kroków powrotu do siebie", na poziomie emocjonalnym, mentalnym i duchowym rozpuszczając blokady i wyrównując energetykę, równocześnie podwyższając jej wibracje, co wpływa na pamięć komórkową naszego ciała - zdrowienie i widoczne zmiany w życiu codziennym.
Zgłoszenia dokonane do 30.06. obejmuje
wakacyjna promocja. Zapraszam.








Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, jak zmieniłam swoje życie, możesz sięgnąć po właśnie powstającą moją pierwszą książkę, "Życie (nie) jest proste!" która jest do nabycia w przedsprzedaży w wersji limitowanej.
Cena książki to 39zł + koszt przesyłki.
Promocja na wersję limitowaną trwa do 30.06.2016r.
Zapraszam do kontaktu.
Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com


Brak komentarzy: