28 czerwca 2016

Życie zmusiło mnie do zmian.



Kochani, często prosicie mnie o pomoc w różnej formie.
Czasami jest to potrzeba rozpoznania i zdiagnozowania blokad i ograniczeń, czasami prośba o oczyszczenie i wyrównanie energetyczne na wszystkich poziomach, a czasami potrzeba konsultacji czy zwykłej rozmowy telefonicznej, przez skype, meilowej czy na czacie fb.

Przyznaję, że nie umiem odmawiać, gdy ktoś prosi mnie o pomoc i w konsekwencji udzielania darmowej pomocy doszło do ogromnej dysharmonii między pomaganiem Wam, a moim życiem. A przy braku harmonii w przepływie nie jest to dobre ani dla mnie - robienie czegoś kosztem siebie, ani dla Was kochani - otrzymywanie czegoś kosztem kogoś. I tak życie zmusiło mnie do zmian.

I wychodząc na przeciw:
- Waszym potrzebom pomocy
- mojej chęci pomagania Wam
- ilości zgłaszanych próśb
- ograniczeniu czasowemu do 24 godzin na dobę
- braku życia prywatnego
- konieczności utrzymania się
- harmonii w dawaniu i braniu
zmuszona zostałam do ustalenia i pobierania minimalnych, symbolicznych kwot odpłatności/ podziękowań/darowizn za udzielaną pomoc w rozpoznawaniu i diagnozowaniu blokad i ograniczeń, prowadzone rozmowy-konsultacje czy sesje oczyszczające na wszystkich poziomach.

Szczegóły znajdziecie w linku Oferta Specjalna

Otulam Miłością.
Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com














 

Brak komentarzy: