02 czerwca 2016

Miało być tak pięknie, a jest do bani!


Pamiętam, jak sama wypowiadałam to zdanie:
"Miało być tak pięknie, a jest do bani! Robię, robię i nic!"

No prawie nic, bo jakieś tam niewielkie zmiany pojawiały się w moim życiu. Czasami coś się zamanifestowało już, inne po jakimś czasie, jednak nie było to, wystarczająco dla mnie zadowalające.
No przecież, z tego co informowali na warsztatach, szkoleniach czy w książkach i filmikach, miało być szybko i łatwo! Nic z tego! Nie dość, że nie było ani szybko, ani łatwo, to czasami wcale nic nie działało z tego co stosowałam i praktykowałam. Nie, nie olewałam i nie robiłam ćwiczeń, po to tylko aby je wykonać i odfajkować. Przykładałam się do nich sumiennie i nic!

I mogłam tak sobie, to wszystko praktykować do samej śmierci i tak by nie zadziałało. Nie było takiej możliwości, bo prawie wszystko, co chciałam zmienić, czerpało inspirację z umysłu całkowicie odizolowanego od serca i uczuć. A najczęściej stało z nim w opozycji. Nawet, gdy pragnienie pojawiało się z serca, to i tak mój cudowny sabotażysta zabierał się do roboty, "stając kantem".

Sporą drogę przebyłam, aby uświadomić sobie, że nie tędy prowadzi droga. Znowu schodziłam na manowce, do momentu, kiedy to olśniło mnie, że cokolwiek jest sprzeczne z moimi uczuciami i pragnieniami serca, nie może zaistnieć, zamanifestować się w moim życiu. A jeżeli nawet, to tylko po to aby mi jeszcze bardziej dowalić i uświadomić mi, że czas w końcu opuścić kotarę iluzji.

Odkryłam, że jest znacznie łatwiejszy, choć nieco dłuższy proces zmian, niż ten który tak pięknie naświetlano mi z różnych stron: "zrób to czy tamto, a będziesz piękna, zdrowa i bogata". Nic mylnego. Każda zmiana wymaga procesu i czasu, jak katar, który najczęściej przechodzi po tygodniu, a nie po paru godzinach.

Znalazłam swoje sposoby, metody, triki na zmianę życia. Zmieniała je, to i Ty też możesz! Zapraszam do mojej pierwszej książki dostępnej w przedsprzedaży.
Kontakt mailowy lub na czacie profilu. Zapraszam.

Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com





 





Brak komentarzy: