06 czerwca 2016

Czy książka pomoże ruszyć do przodu?


Czy książka pomoże mi ruszyć do przodu, wprowadzić zmiany? To jedno z najczęstszych zadawanych pytań. I tak, i nie. Wszystko zależy od naszej gotowości na zmiany i nie chodzi  o chciejstwa naszego ego domagające się krzykiem, "bo ja tak już nie chcę", tylko wewnętrzne pragnienie zmian, które słyszalne jest tylko w ciszy i w spokoju.

Z książkami jest tak samo, jak z wszystkimi innymi informacjami dostępnymi na przeróżnych nośnikach czy oferowanych warsztatach, szkoleniach, seminariach... Możemy czytać, oglądać, uczestniczyć, ale co zrobimy z pozyskaną wiedzą, to tylko od nas samych zależy.

Samo przeczytanie nawet 100 książek nic nowego nie wniesie do naszego życia, jeżeli nawet jedno zadanie nas nie zatrzyma. Jeżeli chociaż jedno zdanie, z jednej książki  spowoduje, że zrobimy krok do przodu, to jak dla mnie, to są najlepiej zainwestowane pieniądze!

Zdarzało się, że przeczytałam książkę od razu "od deski do deski", ale rzadko i tak wówczas do niej wracałam. Wracałam w ten sam sposób, jak czytam każdą inspirującą mnie książkę, zdanie po zdaniu, kartka po kartce z ołówkiem, długopisem w ręce, kolorowymi karteczkami, zakładkami... I rozpoczynam swój romans z książką, z mądrością życiową w niej zawartą, a przede wszystkim romans ze sobą, który czasami trwa miesiąc, czasami trzy, pół roku i więcej, wprowadzając zmiany do życia zmieniając swoją codzienność. Są i takie romanse, które przerodziły się już w wieloletnią przyjaźń i pomimo złudzenia, że znam na pamięć treść, to za kazdym razem odkrywam coś nowego, coś głębszego.

Kocham książki. Kocham czytać.
A teraz... już kocham pisać książki.















Mojej pierwsza książka dostępna jest w przedsprzedaży,
a każdy zakupiony w ten sposób egzemplarz zostanie zadedykuję imiennie z Miłością.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu:
na czacie profilu Maria Prosperita
kontaktu mailowego mariaprosperita@gmail.com


Brak komentarzy: