05 czerwca 2016

To, jak "przyspieszony kurs chinskiego"!



Kochani, jak już wiecie, jedni mniej, drudzy bardziej wtajemniczeni, że nabieram kolejnego, nowego doświadczenia, które pojawiło się na mojej drodze podróży do siebie, jakim jest wydanie własnej książki. Wiele osób dopytywało się czy mam swoją mądrość życiową zawartą w formie papierowej. Kolejne sugerowały abym napisała i dlaczego tego jeszcze nie zrobiłam. W sercu moja książka była od lat, jednak dla innych niedostępna. No może znane były jej nieliczne fragmenty, tu na blogu.

Niedawno pojawiła się możliwość zrealizowania moich, jak i Waszych marzeń i... wybrałam się "z motyką na słońce", bo temat dla mnie całkowicie abstrakcyjny i mam wrażenie jakbym właśnie przerabiała "przyspieszony kurs chińskiego" a nie proces wydania książki.

Nie wiem czy umiem pisać, ale uwielbiam to robić. Uwielbiam także, rozmawiać z ludźmi. Uwielbiam Was i zachwycam się wyjątkowością każdego z Was. Uwielbiam poznawać ludzi, bo każde spotkanie drugiego człowieka zawsze coś wnosi do naszego życia. Wy do mojego. Dziękuję.

Wydanie książki, to temat dla mnie "zielony", chociaż kolor przepiękny. Momentami jestem lekko "przerażona" określeniami i terminami, które dla mnie znaczą tyle, co obcojęzyczne słowa. Jest to dla mnie cudowny proces poznawania siebie zupełnie z innej perspektywy, o którym z pewnością napiszę w kolejnej książce. TAK! Będzie kolejna książka, bo moje serce przepełnione jest tym wszystkim, co chciałabym Wam przekazać, że dzisiaj już wiem, że... jedna tego nie pomieści :) Jak widać pragnienia serca są potężniejsze niż wątpliwości czy obawy przed nowym. Najważniejsze jest aby podjąć decyzję, zebrać odwagę, tak bo to wymaga odwagi, a nie pstrykania palcami, i zrobić to co w sercu gra. Kochani, decyzja, odwaga, działanie i "życie staje się proste"! Bo, życie jest proste, gdy sami sobie go nie komplikujemy!













Zapraszam do mojej pierwszej książki dostępnej w przedsprzedaży.
Każdą zakupiona książkę w przedsprzedaży zadedykuję imiennie z Miłością
Kontakt mailowy lub na czacie profilu.
Maria Prosperita
mariaprosperita@gmail.com

Brak komentarzy: